How ماگ can Save You Time, Stress, and Money.

Wiki Article

فنجان کاپوچینو ۱۸۰ میل: فنجان کاپوچینوی ایتالیا کوچکتر از فنجان قهوه کاپوچینوی استاندارد است. بیشتر فنجان های کاپوچینو مانند فنجان اسپرسو در قسمت پایه باریک و در لبه پهن  می باشند.

علاوه بر این، طراحی‌های مختلف و خلاقانه‌ای که روی این ماگ‌ها انجام می‌شود، آن‌ها را به یک گزینه عالی برای هدیه دادن تبدیل کرده است.

ازفنجان‌ها همانطور که از نامشان پیداست، برای سرو چای استفاده می‌شود و از لیوان‌های معمولی دسته دار نیز برای سرو نوشیدنی‌های سرد استفاده می‌گردد.

احتمالا برای شما نیز اتفاق افتاده که نوشیدنی گرمی برای خود آماده کرده‌اید و بلافاصله اتفاقی غیرمنتظره افتاده و مشغول آن شده‌اید و هنگامی که دوباره سراغ نوشیدنی خود رفته‌اید؛ متوجه سرد شدن آن شده‌اید.

از شوک دمایی ماگ بپرهیزید و ترجیحا از مایکروفر برای گرم کردن محتویات آن استفاده نکنید.

اگر شما در خانه تان از این نوع ماگ یا فنجان دارید، بد نیست که آدرس خود را برای ما فرستاده و تاریخ و ساعت اولین عدم حضورتان در خانه را نیز ذکر کنید!!!

در گذشته و قبل از انقلاب صنعتی ساخت ماگ های فلزی دشوار بود ولی بعد از انقلاب صنعتی تحولی در ساخت و ساز اشیا فلزی ایجاد گردید.

آموزش ساخت تراریوم بزرگ در خانه با وسایل ساده و کم هزینه

همچنین می توانید با مراجعه به وب سایت آنی لوکس ، یا صفحه اکسسوری های آنی لوکس در اینستاگرام ، طیف وسیعی از انواع ماگ ها را مشاهده کنید و یک خرید به صرفه و اقتصادی داشته باشید ؛ تیم آنی لوکس در صدد آن است که گروهی از ماگ ها را بر اساس کیفیت مرغوبیت و زیبایی چشم نواز  آن ها گلچین کند و امکان خرید انواع ماگ را مطابق با هر نوع سلیقه ای به شما همراهان عزیز بدهد ، تا بتوانید به صورت اینترنتی و با قیمت مناسب و ارزان انواع مختلفی از ماگ را خریداری کنید.

استنلی نیز به‌دلیل ویژگی‌های خارق العاده محصولات خود توانسته به‌عنوان یکی از بهترین برند‌ها در بازار شناخته شود.

آنی لوکس مختص بانوان ایرانیست. بانوانی با سلیقه های متنوع و بی نظیر. ما برآنیم با همکاری برندهای باکیفیت ایرانی و خارجی ، محصولات متنوع و با کیفیتشان را به شما ارائه کنیم. آنی لوکس برای هر سلیقه ای پیشنهادی ارائه می کند. ما تضمین می کنیم شما می توانید محصول مورد نظرتان را در کم ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت به مطمئن ترین ??????? ????? روش ممکن در آنی لوکس تهیه کنید.

علاوه بر این، ماگ‌های سرامیکی به دلیل تنوع در طرح‌ها و رنگ‌ها، امکان سفارشی‌سازی برای هدایای تبلیغاتی یا یادگاری‌های شخصی را فراهم می‌کنند.

این جام های بزرگ معمولا عایق حرارت هستند و دیواره های ضخیمی دارند تا از سرد یا گرم شدن سریع محتوای آن جلوگیری شود ؛ کفه ی این لیوان ها اغلب صاف نیست و غالباً مقعر یا دارای لبه اضافی ساخته می شوند تا از تماس حرارتی میان "جام" و سطحی که روی آن قرار می گیرد ، تا حدودی جلوگیری شود ؛ دسته های این نوع لیوان معمولاً از مواد عایقی که رسانایی حرارتی پایینی دارند ، مانند : سفال ، چینی ، استخوانی و یا شیشه ای ساخته می شوند ، برای اینکه از انتقال گرمای مایعات درون آن به دست و در پی آن از سوختگی و آسیب دیدن دست ها جلوگیری به عمل بیاورد.

حجم یک ماگ معمولاً مابین ۳۵۰ الی ۵۰۰ میلی لیتر است که تقریباً دو برابر یک فنجان چای گنجایش دارد.

Report this wiki page